top of page

סיקור התערוכה הבינלאומית - כנות 2019 - שופט ג'ון וולש, אירלנד


התערוכה הבינלאומית בכנות הולכת ללא ספק להזכר לשנים רבות.

התערוכה החלה כרגיל, כאשר בשעות הבוקר המאוחרות נשמע אזעקה שבישרה רעות להמשך התערוכה.

השופטים הובהלו לחדר השופטים אך לאחר שנרגע המצב הם חזרו לשפוט כרגיל. לקראת השעה 15 התקבלו התראות נוספות ופיקוד העורף ביקש למהר ולסיים את התערוכה.

בלית ברירה בכדי בכל זאת לאפשר לכלבים להשפט, הזירות שבהם לא הסתיים השיפוט עדיין המשיכו בשיפוט ללא דוחות (רק ציונים ותארים) וכך היה בזירה שבה נשפטו הדנים.

ג'ון וולש שפט אותנו, למרות המצב, בסבלנות וחיוך וסיימנו את התערוכה בסמוך לאזעקה נוספת שבישרה את סופה של התערוכה. פיקוד העורף דרש לסיים את התערוכה בו ברגע וכך מצאנו את עצמנו הולכים הביתה ללא זירה מרכזית וגם ללא שיפוט של גזע אחד (שקיבל פיצוי שיפוט ביום ראשון עם אותו שופט שאיתו היו אמורים להשפט - שאפו על התארגנות המהירה!)

ולתוצאות...

בצבע הכחול היתה לנו נציגה אחת.

Fortune Cerulean Carmit's Giants של מיטל בר-סלע השתתפה בכיתת אלופות. קיבלה מצוין, GCAC, CACIB הנקבה הטובה בגזע ומנצחת הגזע.

בצבע החום/מנומר נרשמו 11 כלבים, אך הגיעו בפועל 9

Gorgeous Ramos Carmit's Gaints החום של איריס בר פרויליך וציפורת כרמל השתתף בכיתת הצעירים. קיבל מצוין ו- JCAC. Quatman de Cinegeti החום של טלי הלפרין השתתף בכיתת האלופים. קיבל מצוין-1, GCAC, CACIB, הזכר הטוב בגזע ומנצח הגזע. מזל טוב לקווטי מעתה אלוף על! El Ray Carmit's Gaints המנומר של רז ואלמוג קדושים וציפורת כרמל השתתף בכיתת אלופים. קיבל מצוין-2, ReGCAC ו- ReCACIB. Ballantine`s Fera`s sun Dogs החום של ציפורת כרמל השתתף בכיתת אלופים. קיבל 'לא ניתן לשיפוט'. Gorgeous Mini Carmit's Gaints החומה של אמיתי גיסר השתתפה בכיתת צעירות. קיבלה מצוין-1, JCAC, הצעירה הטובה בגזע, הנקבה הטובה בגזע ומנצחת המין הנגדי. Beauty Follows Everywhere Forevergreat החומה של טלי הלפרין השתתפה בכיתת הצעירות. קיבלה מצוין-2 ו- ReJCAC Gorgeous Lady Carmit's Gaints החומה של ציפורת כרמל השתתפה בכיתת הצעירות והסתפקה הפעם בטוב מאוד. Chevrolet Donna Carmit's Gaints המנומרת של ארנון נחמני וציפורת כרמל השתתפה בכיתת אלופות. קיבלה מצוין-1, GCAC ו- CACIB. Emy Carmits Giants המנומרת של גפן חובה וציפורת כרמל השתתפה בכיתת אלופות. קיבלה מצוין-2, ReGCAC ו- ReCACIB. כל הכבוד למי שהגיע ונשאר עד ממש לסופה של התערוכה להציג וכמובן על הרוח הספורטיבית לאור התחושה באוויר וסיקורי החדשות של המצב בישובי הדרום.

תודה לציפורת כרמל על התמונות.

מזל טוב לזוכים, תודה למארגנים ולפעילים ונאחל לכולנו חג עצמאות שמח, בריאות ובטחון.


bottom of page