top of page

סיקור תערוכת החורף - סביון 2019 - קארי ירבינן, פינלנד


התחלנו את השנה עם תערוכה בהרכב מעט מצומצם ובכל זאת, חברי המועדון הקדימו להגיע והתחלנו את תערוכת החורף (בבוקר שמשי למדי..) ב 9 בבוקר.

השיפוט היה מהיר ומעט קשוח..

בתערוכה השתתפו בסה"כ 10 כלבים - 2 כחולים, 6 חומים/מנומרים ו- 2 שחור/הארלקין.

התחלנו בשיפוט של הצבע הכחול.

Elderberry's Exclusive Emotion של עמוס נאמן השתתף בכיתת הגורים. קיבל מבטיח מאוד, הגור הטוב בגזע והגור הטוב בתערוכה.

Fantasy Carmit's Giants של ציפורת והילית כרמל השתתפה בכיתת הנקבות הפתוחה והסתפקה הפעם בטוב.

המשכנו לשיפוט הצבע החום/מנומר.

Gorgeous Ramos Carmit's Gaints החום של ציפורת כרמל ואיריס בר פרוילך השתתף בכיתת צעירים. קיבל מצוין, JCAC, הצעיר הטוב בגזע והצעיר הטוב בתערוכה.

Forever Young T Del Piccolo Jigo המנומר של דימיטרי וליבי אוברובסקי השתתף בכיתת אלופים. קיבל מצוין-1, GCAC, הזכר הטוב בגזע, מנצח הגזע וכוכב התערוכה. Quatman de Cinegeti החום של טלי הלפרין השתתף בכיתת אלופים. קיבל מצוין-2 ו- ReGCAC. Ballantine`s Fera`s sun Dogs החום של ציפורת כרמל השתתף בכיתת אלופים והסתפק הפעם בטוב מאוד. Gorgeous Mini Carmit's Gaints החומה של אמיתי גיסר השתתפה בכיתת צעירות והסתפקה הפעם בטוב מאוד. Beauty Follows Everywhere Forevergreat החומה של טלי הלפרין השתתפה בכיתת צעירות והסתפקה הפעם בטוב מאוד.

סיימנו עם הצבע שחור/הארלקין.

Massimo del Castello delle Roche השחור של ניקי פרנק השתתף בכיתת הזכרים הפתוחה והסתפק הפעם בטוב מאוד. Lichgrand From Dead Sea ההארלקין של אינס מרושאק ולאון קרוטקוב השתתף בכיתת אלופים. קיבל מצוין, GCAC, הזכר הטוב בגזע, מנצח הגזע וסגן ראשון לכוכב התערוכה.

פחות משעה מהרגע שהתחלנו נפרדנו לשלום. מקווה שהתערוכה נעמה למשתתפים ולצופים.

נתראה בפעם הבאה! -> 6 אפריל בתערוכה לזכרם של דני ויעל ברוס ז"ל.


bottom of page