top of page

סיקור התערוכה הבינלאומית - מעיין חרוד 2018 - שופט דימיטרי אוברובסקי, ישראל


עבר עשור מהפעם הקודמת שההתאחדות הישראלית לכלבנות ערכה תערוכה בינלאומית במעיין חרוד. בדומה לתערוכות העבר, אמנם לא ירד גשם בזמן שיפוט הדנים, אבל הוא הגיע בשעות הצהרים המאוחרות - מסורת זו מסורת!

הפעם, לשם שינוי, פתחנו את התערוכה ב 9 בבוקר (טוב, טיפ טיפה אחרי..) עם 2 דנים כחולים (נרשמו 3) ומיד לאחר מכן עם 6 חום/מנומר (נרשמו 7).

שפט אותנו דימיטרי אוברובסקי שמכיר היטב את הגזע.

נציגות הצבע הכחול היו שתי נקבות בכיתה הפתוחה:

Fortune Cerulean Carmit's Giants של מיטל בר-סלע קיבלה מצוין-1, CAC ו- CACIB, הנקבה הטובה בגזע ומנצחת הגזע. לין ייצגה את הגזע בזירה המרכזית. בתערוכה זו לין סיימה אלופת ישראל!

Fantasy Carmit's Giants של ציפורת כרמל קיבלה מצוין-2, ReCAC ו- ReCACIB.

נציגי הצבע החום היו 3 זכרים ו- 3 נקבות: Quatman - F De Cinegeti החום של טלי הלפרין השתתף בכיתת מתבגרים. קיבל מצוין, CAC ו- ReCACIB. בתערוכה זו סיים קווטי אלוף ישראל! Roger Rabbit Kelev Tov Yerushalaim החום של דר' חיליק מרום השתתף בכיתת אלופים. קיבל מצוין-1, GCAC, CACIB, הזכר הטוב בגזע ומנצח הגזע. רוג'ר ייצג את הגזע בזירה המרכזית. בתערוכה זו סיים רוג'ר אלוף בינלאומי! Ballantine`s Fera`s sun Dogs החום של ציפורת כרמל השתתף בכיתת אלופים והסתפק הפעם בטוב מאוד. Elza Carmit's Giants החומה של ציפורת כרמל השתתפה בכיתת מתבגרות. קיבלה מצוין ו- CAC. Lissa-F De'cinegeti החומה של טלי הלפרין השתתפה בכיתת אלופות. קיבלה מצוין-2, ReGCAC ו- ReCACIB Emy Carmit's Giants המנומרת של גפן חובה וציפורת כרמל השתתפה בכיתת אלופות. קיבלה מצוין-1, GCAC, CACIB, הנקבה הטובה בגזע ומנצחת המין הנגדי.

תודה למי שהגיע, כמשתתף, צופה ו/או פעיל.

לצערי, כיוון שזו תערוכה בינלאומית אין הרבה תמונות מהתערוכה. אשמח מאוד אם תשלחו לי תמונות בכדי שאוכל להעלות אותם לפוסט.. תודה!

Spoiler Alert קטנטן על כלב השנה לשנת 2018...

כיוון שהמועדון שלנו קיים בשנת 2018 ארבע תערוכות מועדון לכלב השנה, וזו התערוכה הבינלאומית האחרונה לשנה זו, התוצאות שיופיעו לאחר הזנת התארים של תערוכה זו יהיו הסופיים לשנה זו. אם כך, אילו הכלבים שיזכו השנה בתואר כלב השנה -

שחור / הארלקין - Lichgrand from Dead Sea של אינס מרושאק (24 נק')

חום / מנומר - Roger Rabbit Kelev Tov Yerushalaim של דר' חיליק מרום (30 נק')

כחול - Fortune Cerulean Carmit's Giants של מיטל בר-סלע (15 נק')

bottom of page