top of page

סיקור התערוכה הבינלאומית - שוהם 2019 - שופטת אתי גור, ישראל

תערוכת הכלבים הבינלאומית בשוהם התחילה בשעה המיועדת עם התחזית המיועדת - גשם.

לא רק בעלי הכלבים - גם הכלבים עצמם - לא חובבים גדולים של ממטרים - הפגינו ספורטיביות ושיתפו עם בעליהם פעולה.

נרשמו 10 דנים (בפועל הגיעו 9) משלושת מופעי הצבע.

התחלנו את השיפוט עם הצבע החום / מנומר עם 4 משתתפים

Gorgeous Ramos Carmit's Giants החום של איריס פרויליך השתתף בכיתה הפתוחה קיבל מצוין ו- CAC.

Forever Young T Del Piccolo Jigo המנומר של דימיטרי וליבי אוברובסקי השתתף בכיתת אלופים קיבל מצוין, GCAC, CACIB הזכר הטוב בגזע ומנצח הגזע. בזירה מרכזית פוריק זכה במקום הראשון בקבוצה 2ב' והמשיך לסגן שני לכוכב התערוכה! וכתוספת מתוקה לזכיה הזו, מתערוכה זו פוריק גם אלוף בינלאומי!

Gorgeous Mini Carmit's Giants החומה של אמיתי גיסר השתתפה בכיתת צעירות הסתפקה הפעם בטוב מאוד

Emy Carmit's Giants המנומרת של גפן חובה וציפורת כרמל השתתפה בכיתת אלופות קיבלה מצוין, GCAC, CACIB, הנקבה הטובה בגזע ומנצחת המין הנגדי המשכנו בצבע השחור / הארלקין עם 3 משתתפים

King Black השחור של ליזה ארונוב השתתף בכיתת צעירים הסתפק הפעם בטוב מאוד. קסיאס ההארלקין של יותם קינן השתתף בכיתה הפתוחה הסתפק הפעם בטוב Lichgrand From Dead Sea ההארלקין של לאון קרוטקוב השתתף בכיתת אלופים קיבל מצוין, GCAC, CACIB, הזכר הטוב בגזע ומנצח הגזע סיימנו את שיפוט הגזע עם 2 משתתפות בצבע הכחול Fantasy Carmit's Giants של ציפורת כרמל השתתפה בכיתה הפתוחה הסתפקה הפעם בטוב מאוד Cerulean Carmit's Giants של מיטל בר-סלע השתתפה בכיתת אלופות קיבל מצוין, GCAC, CACIB, הנקבה הטובה בגזע ומנצחת הגזע. מתערוכה זו לין אלופה בינלאומית!

ראשון בעלי הדנים שהגיע לתערוכה היה דימיטרי אוברובסקי עם פוריק (Forever Young T Del Piccolo Jigo) הוא גם היה בין אחרוני המשתתפים לעזוב את התערוכה עם הזכיה המרשימה של מקום ראשון בקבוצה ולאחר מכן סגן שני לכוכב התערוכה! שאפו ענק ומזל טוב לדימיטרי וליבי וכמובן לפוריק עצמו.

שפטה את הגזע הגב' אתי גור מישראל, את הקבוצה מר Antonio Di Lorenzo מאיטליה ואת כוכב התערוכה שפט מר Sean Delmar מאירלנד

תודה רבה ליוסי גיא על התמונות.

תמונות מזירה מרכזית

bottom of page