top of page

סיקור תערוכת ליל קיץ - משמר השבעה 2019 - אמיליה דטקינה, רוסיה וטל יפה, ישראל

התערוכה בשבת האחרונה אמנם היתה מועטת במשתתפים (בסה"כ 9) אבל האווירה היתה מצוינת במיוחד שהתחלנו את השיפוט מאוחר מהרגיל.

הזיעה אמנם נטפה מאותם המציגים שרצו ורצו במעגלים (רק החליפו מידי פעם כלבים ;)) אבל לפחות הכלבים לא סבלו מחום השמש שכבר שקעה כשהתחלנו את השיפוט.

התחלנו את השיפוט תחת שיפוטה של Emilia Detkina מרוסיה, ואת השיפוט השני תחת טל יפה (מישראל) המשכנו מעט במקביל לשיפוט שלה. בתיאוריה זה היה אמור לעבוד, אבל עקב מחסור קל במציגים יצא פחות אפקטיבי ובכל זאת, השיפוט היה נינוח ועם זאת נע בקצב טוב.

התחלנו את השיפוט עם הצבע הכחול עם נציגה אחת. Fantasy Carmit's Giants השתתפה בכיתה הפתוחה. קיבלה מצוין, CAC, הנקבה הטובה בגזע, מנצחת הגזע וסגנית שניה לכוכב התערוכה (תחת שני השיפוטים)

המשכנו בצבע השחור / הארלקין עם שלושה נציגים. King Black השחור של ליזה ארונו השתתף בכיתת הגורים. קיבל מבטיח ביותר, הגור הטוב בגזע והגור הטוב בתערוכה (תחת שני השיפוטים)

קסיאס ההארלקין של יותם ונועה קינן השתתף בכיתה הפתוחה. קיבל מצוין, CAC, הזכר הטוב בגזע ומנצח הגזע. תחת שיפוטה של אמיליה דטקינה קסיאס קיבל סגן ראשון לכוכב התערוכה ותחת שיפוטו של טל יפה קסיאס זכה בכוכב התערוכה!

Massimo de Castello delle Roche השחור של ניקי פרנק השתתף בכיתה הפתוחה. תחת שיפוטה של אמיליה דטקינה מאסימו קיבל ReCAC ותחת שיפוטו של טל יפה מאסימו הסתפק הפעם בטוב מאוד.

סיימנו עם הצבע החום / מנומר עם חמישה נציגים. Gorgeous Ramos Carmit's Gaints החום של איריס פרוילך וציפורת כרמל השתתף בכיתת המתבגרים. תחת שיפוטה של אמיליה דטקינה ראמוס קיבל ReCAC ותחת שיפוטו של טל יפה ראמוס קיבל CAC.

Leopold Kelev Tov Yerushalaim החום של ליליאנה גוראל השתתף בכיתה הפתוחה. תחת שיפוטה של אמיליה דטקינה ליאו קיבל CAC ותחת שיפוטו של טל יפה ליאו קיבל ReCAC. מזל טוב לליאו שסגר אלוף ישראל!

Roger Rabbit Kelev Tov Yerushalaim החום של דר' חיליק מרום השתתף בכיתת אלופים. קיבל מצוין, GCAC, הזכר הטוב בגזע ומנצח הגזע. תחת שיפוטה של אמיליה דטקינה רוג'ר זכה בכוכב התערוכה! ותחת שיפוטו של טל יפה רוג'ר קיבל סגן ראשון לכוכב התערוכה.

Gorgeous Lady Carmit's Gaints החומה של ציפורת כרמל השתתפה בכיתת צעירות. קיבלה מצוין, JCAC, הצעירה הטובה בגזע והצעירה הטובה בתערוכה. תחת שיפוטו של טל יפה ליידי קיבלה גם את הנקבה הטובה בגזע ומנצחת המין הנגדי. מזל טוב לליידי שסגרה אלופת ישראל צעירה!

Emy Carmit's Gaints המנומרת של גפן חובה וציפורת כרמל השתתפה בכיתת האלופות. קיבלה מצוין ו- GCAC. תחת שיפוטה של אמיליה דטקינה אמי קיבלה גם את הנקבה הטובה בגזע ומנצחת המין הנגדי.

תודה רבה לכל מי שהגיע, כמשתתף, כמציג וכמובן כפעיל. שמחנו לראות פרצופים חדשים שאנו מקווים להמשיך ולראות בתערוכות הבאות. וכמובן תמיד כיף לפגוש את המשתתפים והמציגים הקבועים שלנו. נתראה בתערוכה הבאה!

bottom of page