top of page

סיקור התערוכה לזכר דני ויעל ברוס ז"ל - כפר טרומן 2018 - שופט אנחל פונס, ספרד


התערוכה השנתית לזכר דני ויעל ברוס ז"ל התקיימה באווירה משפחתית מצומצמת. אבל האווירה היתה מעולה והבריזה היתה מצוינת. גם השופט שלנו התרשם מהרוח החברתית בין המציגים והכלבים.

פתחנו את התערוכה עם הצבע הכחול עם נציג יחיד Fabulous Tyson Carmit's Gaints של יעקב זיידנברג השתתף בכיתת מתבגרים. קיבל מצוין, מנצח כיתה, CAC, הזכר הטוב בגזע, מנצח הגזע וסגן ראשון לכוכב התערוכה.

המשכנו עם הצבע השחור/הארלקין עם 4 נציגים בחלוקה שווה בין שחור והארלקין אסטרו הההארלקין של גילי לופו השתתף בכיתת מתבגרים. קיבל מצוין, מנצח כיתה ו CAC. Lichgrand From Dead Sea ההארלקין של לאון ואינס מרושאק השתתף בכיתת אלופים. קיבל מצוין, מנצח כיתה, הזכר הטוב בגזע, מנצח הגזע וסגן שני לכוכב התערוכה. Grand Dame Cleogarden השחורה של אלונה אונוחובה השתתפה בכיתת אלופות. קיבלה מצוין-2 ו- ReGCAC. Bigfort Intriga השחורה של אלונה אונוחובה השתתפה בכיתת אלופות. קיבלה מצוין-1, מנצחת כיתה, GCAC, הנקבה הטובה בגזע ומנצחת המין הנגדי.

סיימנו את התערוכה עם 7 נציגים מהצבע חום/מנומר, כיף לראות כל כך הרבה כלבים בצבע זה. El ray Carmits Giants המנומר של רז ואלמוג קדושים וציפורת כרמל השתתף בכיתה הפתוחה. קיבל מצוין, מנצח כיתה, CAC ומהיום אל ריי הוא אלוף ישראל! Roger Rabbit Kelev Tov Yerushalaim החום של דר' חיליק מרום השתתף בכיתת אלופים. קיבל מצוין-1, מנצח כיתה, GCAC, הזכר הטוב בגזע, מנצח הגזע ולפינאלה - כוכב התערוכה! Ballantine`s Fera`s sun Dogs החום של ציפורת כרמל השתתף בכיתת אלופים. קיבל מצוין-2 ו- ReGCAC. כיוון שרוג'ר כבר אלוף, קלוץ קיבל את התואר בפועל. Fridga Crusader of Apokalipsa החומה של אירנה ציטוביץ השתתפה בכיתת מתבגרות וקיבלה מצוין ללא תואר. Elza carmits Giants החומה של ציפורת כרמל השתתפה בכיתה הפתוחה. קיבלה מצוין-2 ו- ReCAC. Emy Carmits Giants המנומרת של גפן חובה וציפורת כרמל השתתפה בכיתה הפתוחה. קיבלה מצוין-1, מנצחת כיתה ו- CAC. מהיום אמי היא אלופת ישראל! Tasmania Splendora Vratislavia המנומרת של ציפורת כרמל השתתפה בכיתת קשישות. קיבלה מצוין, מנצחת כיתה, VCAC, הקשישה הטובה בגזע, הנקבה הטובה בגזע, הקשישה הטובה בתערוכה.

בסיום התערוכה חילקנו את תעודות כלב השנה 2017 והגרלנו 3 שקי מזון קטנים בין משתתפי התערוכה - מי שנשאר זכה!

נתראה בתערוכה הבאה :)

bottom of page