top of page

סיקור התערוכה הבינלאומית - עפולה 2017 - שופטת אגנס גנעמי קרטס, ישראל


התערוכה הבינלאומית השנה בעפולה היתה ללא ספק "התערוכה של הדנים" - הזכיות היפות שהכלבים זכו היו מרגשות לא רק מעצם הזכיה, אלא לאור העובדה ששנים לא ראינו הישגים מוצלחים כאלה. שאפו לכל המתמודדים!

לתערוכה נרשמו 10 דנים משלושת הצבעים, אך בפועל, הגיעו 9 כלבים מהצבעים כחול וחום/מנומר.

דני ענק כחול (2 גורות)

Fortune Cerulean Carmit's Gaints של מיטל בר-סלע (גידול ציפורת כרמל וענת זיו) קיבלה מבטיח מאוד-2

Fantasy Carmit's Gaints של ציפורת כרמל (גידול ציפורת כרמל וענת זיו) קיבלה מבטיח מאוד-1, מנצחת כיתה, הגורה הטובה בגזע וייצגה את הגזע בכיתת הגורים בזירה המרכזית.

דני ענק חום / מנומר (7 כלבים)

El Ray Carmit's Gaints בבעלות רז ואלמוג קדושים וציפורת כרמל (גידול ציפורת כרמל) השתתף בכיתת הגורים, קיבל מבטיח מאוד-1, מנצח כיתה, הגור הטוב בגזע, ייצג את הגזע בכיתת הגורים בזירה המרכזית והיה הגור הטוב בתערוכה!

Elza Carmit's Gaints בבעלות וגידול ציפורת כרמל השתתפה בכיתת הגורות, קיבלה מבטיח מאוד-2

Energy Carmit's Gaints בבעלות וגידול ציפורת כרמל השתתפה בכיתת הגורות, קיבלה מבטיח מאוד-1 ומנצחת כיתה.

Forever Young del Picallo Jigo המנומר של דימיטרי ולובה אוברובסקי השתתף בכיתת צעירים, קיבל מצוין, מנצח כיתה, JCAC, הצעיר הטוב בגזע, ייצג את הגזע בכיתת הצעירים בזירה המרכזית והיה סגן שני לצעיר הטוב בתערוכה!

Leopold Kelev Tov Yerushalaim החום של ליליאנה גוראל השתתף בכיתת מתבגרים, קיבל מצוין, מנצח כיתה, CAC, CACIB, הזכר הטוב בגזע, מנצח הגזע, ייצג את הגזע בקבוצה (2ב) בזירה המרכזית ועבר את הקאט (מתוך כל הקבוצה, נשאר בשישייה שמתוכה נבחרו שלושת המקומות הראשונים).

Arista Kelev Tov Yerushalaim החומה של לובה ודימיטרי אוברובסקי השתתפה לראשונה בכיתת אלופות, קיבלה מצוין-2, Re)GCAC, ReCACIB). Chevrolet Donna Carmit's Giants המנומרת של ארנון נחמני וציפורת והילית כרמל, השתתפה בכיתת האלופות, קיבלה מצוין-1, מנצחת כיתה, GCAC, CACIB, הנקבה הטובה בגזע ומנצחת המין הנגדי.

אפשר לראות סרטונים של הזירה המרכזית בעמוד ההתאחדות הישראלית לכלבנות

מצ"ב קישורים ספציפיים לזכיות של הדני הענק -

הגור הטוב בתערוכה - El Ray Carmit's Gaints בבעלות רז ואלמוג קדושים וציפורת כרמל - מקום ראשון.

הצעיר הטוב בתערוכה - Forever Young del Picallo Jigo המנומר של דימיטרי ולובה אוברובסקי - מקום שלישי.

קבוצה 2ב - Leopold Kelev Tov Yerushalaim החום של ליליאנה גוראל - עבר קאט.

ברכות לזוכים ובהצלחה בתערוכה הבאה לכל המשתתפים. כמו בכל תערוכה בינלאומית, לצערי אין תמונות רשמיות של כל הכלבים, התמונות שמופיעות כאן הן באדיבות חברי המועדון שצילמו את הכלבים. אם צילמתם גם אתם נשמח להעלות את התמונות שלכם.


El Ray Carmit's Gaints


Forever Young del Picallo Jigo


Leopold Kelev Tov Yerushalaim

bottom of page